14.9.09

5+1 σκέψεις εν μέσω προεκλογικής περιόδου

1. Θέλω να τραβήξω τα μαλλιά μου. Δεν μπορώ να βλέπω άλλους ηλίθιους, προπαγανδιστές της καταπάτησης κάθε νοημοσύνης, να περνάνε από μπροστά μου στο χαζοκούτι.
2. Θέλω να τραβήξω το χαλί κάτω από τα πόδια μου. Πριν προλάβει και μου το τραβήξει κάποια ηλίθια μοντέλα που πολιτεύεται, επειδή θα πρέπει να το τινάξει.
3. Θέλω να κλειστώ σπίτι μου. Δε μπορώ να βλέπω άλλους κιτσάτους βλάχους να με κυβερνάνε.
4. Θέλω να τους γυρίσουμε όλοι την πλάτη. Δεν μας αξίζει να μας κοροϊδεύουν μες στη μούρη μας. Από 170 ευρώ, είπε κάποιος, αύξησαν τη σύνταξη του ΟΓΑ σε 240. Τον τσουρομαδάς ή δεν το τσουρομαδάς;
5. Θέλω να χαστουκίσω όλους τους αριστερούς που μου στερούν το δικαίωμα να έχω κάτι να ψηφίσω.
+
1. Δεν έχω χειρότερο από την βλακεία, το ψέμα και την ηλιθιότητα. Και όλα αυτά που ζούμε είναι απαράδεκτα. Αλήθεια, όλες αυτές τις μ_ _ _ _ _ _ς που μας λένε τις πιστεύουν;

9 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Kατ' αρχήν ωραίο τραγούδι!
Και όμως τα πιστεύουν..

Νομίζουν ότι τα πιστεύουμε.. και όχι τίποτα άλλο, αποδεικνύεται ότι τις περισσότερες φορές έχουν δίκιο..

Ephemeron είπε...

Συμφωνω απολυτως!!!
Οτι λες με το κειμενό σου, προσπαθω να το πω με μια φωτογραφια στο blog μου.
Νομιζουν οτι ολοι ειναι χαζοι και κοιμουνται...
Μιλανε λες και δεν υπαρχουν ατομα με σκεψη...
Μιλανε λες και απευθυνονται μονο σε χαζους...

Artanis είπε...

Και 'γω θέλω να χαστουκίσω τους αριστερούς...Καλά, τους υπόλοιπους τους έχω ήδη διαγράψει...
Αλλά δεν ψηφίζω εδώ...Οπότε θα ψηφίσετε εσείς για μένα και εγώ θα μάθω τα νέα μέσω νετ, αναγκαστικά...
καλημέρα και φιλιά...

DaisyCrazy είπε...

δεν ξέρω αν τις πιστεύουν, αλλα αν ναι είναι οι μόνοι!

mahler76 είπε...

ωωωω ένα πόστ χωρίς υστερόγραφα!!!

Ο ψεύτικος Πέτρος είπε...

"pali edw loipon Andrea" ayto moy thimizei h olh periodos, poy monimh periodow na toyw erthei makari kai to eyxomai
kalimera

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Το θέμα είναι ότι τις πιστεύει ο κόσμος και δυστυχώς σαν λαός έχουμε και επιλεκτική μνήμη...

Spacie είπε...

για να δούμε τι θα αλλάξει αν αλλάξει κατι..

another george blog είπε...

Αν υπάρχει ουρά, πού μπορώ να πάρω αριθμό;