13.12.11

Οι κύκλοι

Ωραίοι είναι οι κύκλοι. Μοιάζουν σα δυο σταγόνες νερό. Μαθαίνεις να τους αγαπάς γιατί έρχονται στη ζωή σου. Κάθε τρεις και λίγο, τους βρίσκεις μπροστά σου. Κι όμως ένας κύκλος θέλεις να ανοίξει και να μην τελειώσει. Ή τουλάχιστον με αυτή την ιδέα θες να βαυκαλίζεσαι. Να 'χεις να πορεύεσαι. Τέλος πάντων, κάθε αρχή σίγουρα φέρνει κι ένα τέλος. Και σημασία δεν έχει το τέλος, αλλά η διαδρομή μέχρι σ΄αυτό. Να έχεις περάσει όσο το δυνατόν καλύτερα. Με γέλια, με χαρές, με βόλτες, με εκδρομές, με ταξίδια, με αγκαλιές, με φιλιά, με όνειρα, με σχέδια. Κι όλα εκείνα, τα μικρά και μεγάλα πράγματα της ζωής, που όταν κάθεσαι στο κρεβάτι σου και κοιτάς το ταβάνι, σου έρχονται στο μυαλό. 
Οι κύκλοι λοιπόν είναι ωραίοι και για έναν ακόμα λόγο. Σου δείχνουν κάθε φορά το ποιός είσαι. Τί είναι αυτό που πραγματικά σε τρελαίνει και το θες. Θες να το κατακτήσεις, να το κάνεις δικό σου, όχι από εγωισμό, αλλά από τη βαθιά ανάγκη να προσφέρεις. Να προσφέρεις απλόχερα αγάπη. 
Σκεφτόμουν το πρωί, αν με ρωτούσε κανείς, ποιός είναι ο κύκλος που αποφάσισα να ανοίξω στη ζωή μου τώρα, θα του απαντούσα ότι είναι ίσως ο πιο ελπιδοφόρος. Εκείνος που θα ήθελα να κρύβει ένα κομμάτι από το όνειρό μου. Εκείνο που βλέπω κρυφά από όλους τα βράδια. (Εγώ κι εσύ, σ' ένα γκρι σπίτι, με μια τσιμεντένια αυλή, κι ένα κόκερ να  μας ζητάει βόλτα. Εγώ κι εσύ, σ' ένα γκρι golf να φτάνουμε στον Πειραιά για να πάμε στις Κυκλάδες. Εγώ κι εσύ, να φοράμε τα γκρι ρούχα μας και να μιλάμε ατέλειωτα σ' ένα εστιατόριο κρατώντας τα μεγάλα ποτήρια του κρασιού. Εγώ κι εσύ, ξαπλωμένοι στον γκρι καναπέ μας να παίζουμε. Εγώ κι εσύ, να μοιραζόμαστε.) 
Κι όμως τα όνειρα δεν ξέρω αν βγαίνουν, ξέρω όμως ότι έρχονται κι αυτά σαν τους κύκλους. Κι όταν συμπέσουν οι κύκλοι με τα όνειρα αυτό είναι ζωή.

P.S. 1 Αφορμή γι αυτό το post ένα ζευγάρι παπούτσια.
P.S. 2 Και όσο και να τα έχεις δει φορεμένα, είναι πάντα καινούρια και κρύβουν τον πόθο ότι τα επόμενα βήματα θα είναι πιο σταθερά. Πιο σίγουρα και σαφώς πιο ωραία. Πιο δικά σου.
(P.S. 3 Αυτό το post δεν συνοδεύεται από τραγούδι. Συνοδεύεται ίσως από τη σιωπή του ονείρου.)


4 σχόλια:

Leviathan είπε...

Μ αρεσουν τα ονειρα που περιλαμβανουν το "εγω και εσυ"...

Καλημερα!!!

Hfaistiwnas είπε...

χεχεχε ερωτευμενάκι!
Πόσο μ'αρέσουν και μένα τα "εγώ και εσύ" όπως είπε ο Λεβ!
Είσαι καλά με ότι ζεις;;;

One of the people είπε...

@Leviathan, κι εμένα. Πολύ.

One of the people είπε...

@Hfaistiwnas. Καλά πρέπει να είσαι με ό,τι κουβαλάς μέσα σου. Γιατί έξω μας αυτό που ζούμε είναι συνήθως ο χαμός.