6.3.09

αντίδραση

Κάθε δράση έχει αντίδραση. Προχωράμε. Κάθε άνθρωπος έχει τα κουσούρια του. Κατανοητό. Κάθε στιγμή δεν είναι ίδια. Πού να το ξέρεις θα μου πεις; Εντάξει. Αλλά, επειδή κατανάλωσα πολύ ενέργεια τώρα τελευταία και μου σπάσανε κάπως τα νεύρα, αλλάχ πελισινίβερσι που λένε και στα μέρη μου, οπότε εγώ μπελάδες άλλους δε θέλω. Κι επειδή θέλω πενταήμερη, βάζω έναν Αγγελάκα στο cd και ταξιδεύω. Με το νου. Κι αν θες κι εσύ έλα. Εντάξει, βιάζομαι σ΄αυτή τη ζωή. Πάει μόνο του το πόδι στο γκάζι. Κι έπεσα και μέσα στην ίδια μου την παγίδα. Επειδή πήρα καλό βαθμό στις προηγούμενες εξετάσεις πήγα στο χθεσινό διαγώνισμα αδιάβαστος. Εμ, καλά να πάθω. Νόμιζα ότι τα θυμώμουν βλέπεις. Ας πρόσεχα. Μπελάς είναι βρε παιδί μου οι εξετάσεις. Γι' αυτό τα νεύρα κρόσια. Είμαι αντιδραστικό στοιχείο και αναρχική καρδιά, που λέει και το τραγούδι. Δε βαριέσαι. Θέλει δυνατούς παίκτες αυτή η ζωή. Δε φταίω εγώ που ακόμα κάποιος με είπε πανέξυπνο. Μόνο που το έξυπνο πουλί από τη μύτη πιάνεται. Κι εγώ πιάστηκα. Όπως κατάλαβες δε μπορώ να την καταλάβω τη λογική των ανθρώπων. Κι εκείνοι εμένα. Με φοβούνται. Κι εγώ τους φοβάμαι. Γιατί άλλα λένε κι άλλα κάνουν.

3 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Μακριά από μπελάδες που δεσμέυουν όλη μας τη δύναμη.. την χρειαζόμαστε όσο δεν παίρνει..

the boy with the arab strap είπε...

μαλλον υπερεκτιμησες τον εαυτο σου και την κατασταση , μην ανησυχεις ξερεις που βαδιζεις .

apparos είπε...

έχεις πολύ ενέργεια και αυτό φαίνεται! όποιος σε προλάβει και όποιος καταλάβει την λογική σου!
καλές επιτυχίες στις εξετάσεις, ότι εξετάσεις και αν είναι!