1.10.08

σήμερα: therapy

Κάποτε ζούσα για το αύριο. Αναρωτιόμουν διαρκώς για το τί θα συνέβαινε αύριο. Αν θα ήμουν καλά, αν θα ήταν μαζί μου, αν θα χωρίζαμε, αν θα το άντεχα, αν δεν θα τον άντεχα, αν δεν με αγαπούσε, αν θα με απατούσε, κι άλλα τέτοια χαζά, που με έκαναν να χάνω το σήμερα. Και μαζί μ' αυτό έχανα εμπειρίες, δουλειές, ανθρώπους. Δεν μπορούσα να παρακολουθήσω ακριβώς αυτό που συνέβαινε. Άσε που είχα μία μόνιμη αγωνία κι ένα αίσθημα ανικανοποίητου. Τελικά, κάποια στιγμή, η ζωή μου άλλαξε. Βασικά ο οργανισμός μου ο ίδιος την άλλαξε. Γυρίζοντας το κουμπί, βρήκα τις ισορροπίες μου, είδα τα πράγματα στις σωστές διαστάσεις και άρχισα να ζω για το σήμερα. Και δεν τα κατάφερα μόνος. Πολλές συνεδρίες, πολύ κλάμα, πολύ σκέψη, και πολύ προσπάθεια. Σήμερα λοιπόν αποφάσισα ότι έπρεπε να ευχαριστηθώ το therapy. Έτσι κι έγινε. Έστρεψα το φως βαθιά μέσα μου. Είπα πράγματα που έχω διαπιστώσει για μένα και άκουσα πράγματα που, ενώ με προβλημάτισαν, δεν με απογοήτευσαν. Ξέρω ποιος είμαι και πού πηγαίνω, έχω επίγνωση της κατάστασης και μ' αρέσουν όλα όσα μου συμβαίνουν. Μ' αρέσει κυρίως το γεγονός ότι άλλαξα. Κι αλλάζω και διορθώνω και ξεθάβω πράγματα και τα φτιάχνω. Κι αυτό είναι μια διαδικασία που δεν σταματά. Συνεχώς κάνω διορθωτικές κινήσεις. Δεν είμαι στάσιμος. Τα καταφέρνω πολύ καλά μόνος. Και βρίσκω απαντήσεις. Και συναντώ το εγώ μου, που για χρόνια ήταν ξεχασμένο. Κι είναι ωραίο που αλλάζω πίστα ξανά. Σήμερα λοιπόν, το μόνο που προγραμμτίζω για το αύριο είναι το therapy. Γιατί το σήμερα είναι πιο ωραίο σήμερα, απ' ότι αύριο.

P.S. 1 ...therapy. Just do it!
P.S. 2 ...therapist. Thank God!
P.S. 3 ...Αυτό δεν πρόλαβα να στο πω. Ο χρόνος δεν μου έφτασε.

8 σχόλια:

the boy with the arab strap είπε...

εχω περαση σχετικα προσφατα απο παρομοια φαση , ειχα χασει τον ευατο μου για εναν ερωτα και μου πηρα χρονια να ισορροπησω , τωρα μου ιεναι δυσκολο να αφεθω , αλλα αν προκηψει ποτε δεν ξερεις .

One of the people είπε...

Νομίζω ότι θα προκύψει ξανά, και θα αφεθούμε, αλλά αυτή τη φορά θα είναι αλλιώς, γιατί θα ξέρουμε πώς να το ζήσουμε χωρίς να μας ρουφήξει η σχέση.

tovenito είπε...

το σημαντικότερο είναι να τα έχεις καλά με τον εαυτό σου. να πετάς γερά στα πόδια σου. δεν έχει σημασία ο τρόπος, αλλά δείχνεις ότι το κατάφερες. φιλιά πολλά dearest! always wathcing you

Spacie είπε...

is group therapy as good as the image I have in my head?

One of the people είπε...

@spacie. I don't like group therapy...

@tovene. always thinking of you. Ελπίζω να πετάς στα σύννεφα. Ας πετάει κάποιος, γιατί εγώ έπιασα γη.

Leviathan είπε...

telika i isorropia se mia sxesi einai poli vasiki...
kai to simera einai pou exei simasia...auto zoume...filia!

turigr είπε...

Carpe diem, αγαπητέ!

sloboda είπε...

μπράβο για την δέσμευση σου απέναντι στην θεραπεία..
εγώ είμαι υπέρ της ομαδικής θεραπείας, γιατί εκεί έχεις να διαχειριστείς και θέματα των άλλων που σε δυσκολεύουν στην ζωή σου...και τα είχες απωθήσει εντελώς..υπάρχει η αλληλεπίδραση, η ανταλλαγή, η ενίσχυση, ο καθρέφτης, η ταύτιση, ο θυμός και άλλα πολλά...
άλλωστε ζούμε σε μια κοινωνία, όχι μόνοι.
μπράβο σου πάντως..
άντε παιδιά θεραπεία σε όλους μας..(εγώ κάνω ομαδική)