2.4.10

χωρίς πρόγραμμα

Πρωινό Μεγάλης Παρασκευής. Ωραία μέρα. Συννεφιασμένη. Ακόμα μια μέρα χωρίς κανένα πρόγραμμα. Αρνούμαι πεισματικά τον τελευταίο καιρό να βάλω τη ζωή μου σε πρόγραμμα, τάξη, χρονοδιαγράμματα και άλλα τέτοια. Φέτος αποφάσισα να διατηρήσω αυτό το mood γενικά. Δεν κανόνισα τίποτα και ξαφνικά έμεινα σχεδόν μόνος στην Αθήνα. Οι τελευταίες αναχωρήσεις οικείων θα γίνουν το Μεγάλο Σάββατο. Και εγώ εδώ, μόνος στην πόλη μου. Αυτή την πόλη που προσφάτως αρνήθηκα να εγκαταλείψω για μια πιο λουσάτη ζωή. Λέμε τώρα. Κι όμως αυτό μου έχει λείψει. Να είμαι με τον εαυτό μου. Να μην πρέπει να είμαι χαρούμενος κι ευτυχισμένος επειδή είναι Πάσχα. Να μην βλέπω αρνιά να σφαγιάζονται και να ψήνονται με περισσή ιεροτελεστία τριγύρω μου. Να νιώθω την ησυχία στα Βόρεια Προάστια. Να είμαι στο κέντρο σε 10 λεπτά. Να φοράω τα vintage γυαλιά μου και να μην με νοιάζουν τα σχόλια του κόσμου, που θα τους φαίνονται ακαταλαβίστικα. Να μην χτυπάει το τηλέφωνο. Να ακούω κλασική μουσική αντί για κλαρίνα. Να είμαι εδώ, εγώ. Χωρίς πρόγραμμα. Να βάλω τη σκέψη μου και τις προτεραιότητες μου σε τάξη. Να μαζέψω δυνάμεις. Να θέσω τους νέους μου στόχους. Να ανακαλύψω τα mid year resolutions μου. Καλή ανάσταση σύντροφοι. Ανά(σ)ταση στις καρδιές.

P.S. 1 Περίεργη τελικά που είναι η ζωή. Δεν θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ εμένα να γράφω ένα τέτοιο post.
P.S. 2 Πάντα πίστευα ότι το Πάσχα αλλιώς είναι ωραίο σε ένα χωριό. Από το Σάββατο του Λαζάρου να ακολουθήσεις τα έθιμα και να νιώσεις την κατάνυξη. Γιατί αυτό είναι Πάσχα. Πάσχα δεν είναι να μαζευόμαστε την Κυριακή και να τρώμε ατελείωτα λες και θα μας κλέψουν το φαΐ. 

9 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Καλησπέρα!
Να σου πω, μια χαρά θα περάσεις, και αφού ξέρεις ότι έχεις και "δουλειές" με τον εαυτό σου, θα είναι μια ευκαιρία..
Εύχομαι να περάσεις καλά όπως και να είναι! :)

One of the people είπε...

Κι εσυ. Καλο Πασχα.

homo anisorropus είπε...

Αχ σου εύχομαι να απολαύσεις το χρόνο που έχεις με τον εαυτό σου, αφού αυτό επιθυμείς.
Καλή Ανάσταση!!!!

SK είπε...

Καλό Πάσχα, και όπως το επιθυμείς!

Ανώνυμος είπε...

Το καλό που φέρνει το Πάσχα είναι η εσωτερική αναζήτηση της Ανά(σ)τασης που λές και εσύ..
Μακάρι να την βρούμε όλοι μας!
Καλές διακοπές..


Πί. Ες. Μου αρέσει που ζείς εκτός προγράμματος. Ωραία η αίσθηση ε?

One of the people είπε...

@ Ηλεκτρα. Τελεια αισθηση.

@ SK. @ Homo. Καλο Πασχα να εχουμε.

Leviathan είπε...

Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα να έχεις με υγεία και χαρά!!! Να περάσεις υπέροχα!!! πολλά πολλά φιλιά! :)

One of the people είπε...

@ Leviathan! U too!

mahler76 είπε...

τα αρνιά μου τα ξεφτύλισα, τώρα ακούω οπερατικά ντουέτα και ελπίζω το βραδάκι να ακούσουμε καλή μουσική και στο μαγαζί που θα πάμε. Καλή χώνεψη!!!!