17.2.09

σαν παλιό σινεμά

Άκουγα φίλους να λένε ότι η ζωή ποτέ δεν ξέρεις τι σου επιφυλάσσει και βαριόμουν αφόρητα αυτό το κλισέ. Γιατί απλά δεν μου είχε συμβεί μέχρι τώρα. Κι ένα βράδυ Δευτέρας, κάπου εκεί στην Πλατεία Προσκόπων σε είδα, με είδες. Δεύτερη συνάντηση. Μετά από δώδεκα χρόνια. Σαν χτες. Όπως παλιά. Και μετά σ' ένα μαγαζάκι που έπαιζε τις μουσικές μας και μετά στο σπίτι σου. Να σε κοιτάω, να με κοιτάς. Να θέλω να κρατήσω αυτή την εικόνα. Να σ' αγαπάω. Με ένα περίεργο τρόπο δικό μου. Να μ' αγαπάς. Να είναι όλα παλιά και καινούρια μαζί. Να είμαι ευτυχισμένος. Είσαι ευτυχισμένος; Να μου λες για το τώρα και να το ζω. Κάπου στο πίσω μέρος του μυαλού να ονειρεύομαι. Να σκέφτομαι. Να αγχώνομαι. Να κάνουμε έρωτα. Σαν ψέμα; Σαν παραμύθι; Σαν να μην πέρασε μια μερα. Να είμαστε ένα. Λιώμα από το ποτό κι από το άγχος κι από το αντάμωμα ξανά. Να κάνουμε όσα δεν κάναμε τότε. Πριν δώδεκα ολόκληρα χρόνια. Να ακουμπάμε ο ένας στο πρόσωπο του άλλου. Σ' αγαπώ μου είπες. Σ' αγαπώ σου απάντησα. Τώρα. Σήμερα. Σ' αγαπώ. Να μου μιλάς σιγανά στ' αφτί γιατί ξυπνήσαν τη νύχτα αυτή παλιά μου όνειρα που χρόνια είχαν κρυφτεί.

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η ζωή ποτέ δε ξέρεις πως τα φέρνει και αυτό τελικά επαληθεύεται καθημερινά. Όλα είναι μια διαδρομή: Ελληνικό - Καβούρι - Αίγιο - Παγκράτι - Κολωνός - και πάλι πίσω Παγκράτι. Μια αγκαλιά, μια επαφή, ένα αντάμωμα χωρίς τέλος... Ν'αγαπιόμαστε με το δικό μας τρόπο.

Hfaistiwnas είπε...

Πόσο χαίρομαι που άλλαξε ο κόσμος σου! Εννοώ που μπήκες σε ένα άλλο ρυθμό πιο ενεργητικό πιο όμορφο πιο ενθουσιώδη! Μπράβο παιδιά! Καλά να περνάτε και να ζείτε την κάθε στιγμή!

SK είπε...

Tι ωραίες εκπλήξεις φέρνει καμμιά φορά η ζωή...

the boy with the arab strap είπε...

ειδες τι μπορει να συμβει στη γειτονια μου , την αλλη φορα που θα ερθεις στειλε κανα μεηλ

apparos είπε...

Σαν έρωτας!
Μια μελαγχολία την βγάζει όμως το κείμενο.
Εύχομαι να παν όλα καλά! Καλό ξημέρωμα!

Ο ψεύτικος Πέτρος είπε...

kai tha mou peite eseis meta oti pali sas zalizw alla to oti oi misoi erwteytikame ek neou einai tyxaio?
Kane mia volta sta blogs.
ayti tin epoxi myrizei erwta...
Na sai kala

tito είπε...

WOW!!!!!!

UrbanTulip είπε...

Ότι και να είναι να το ζήσεις. Όπου και αν οδηγήσει. Εσύ κερδισμένος βγαίνεις έτσι κι αλλιώς.
φιλί.

kat. είπε...

είδες τελικά?
έχουν και τα κλισέ τη σημασία τους..
κράτα αυτό το χαμόγελο στα χείλη..

"Αισθηματική ηλικία" είπε...

Γιατί στην αγάπη τίποτε και ποτέ δε τελειώνει σε αντίθεση με τον έρωτα.


Τι σοφος που γίνεσαι μεγαλώνοντας...