2.10.09

σιγήν ιχθύος

-Μη με ρωτήσεις που είχα χαθεί. Δουλειές με φούντες Λούλα μου.
-Σε καταλαβαίνω Κατινάκι μου.
-Είχα να παρακολουθήσω όλη την προεκλογική περίοδο.
-Δεν ξέρεις πόσο κουράστηκα εγώ. Ευτυχώς τελείωσε, γιατί αν κρατούσε λίγο ακόμα θα χτύπαγα τατουάζ με τις λέξεις κρίση, φορολογία, οικονομία.
-Γιατί εγώ; Σήμερα είδα μέχρι και τον Πρετεντέρη με την Τρέμη που έκαναν πανηγυρικό κλείσιμο. Όταν τελείωσε η εκπομπή άνοιξα μια Moet που μου είχε ξεμείνει στο ψυγείο.
-Πάντως αν εξαιρέσεις τις κουλαμάρες που έλεγαν όλοι, είχε ένα επίπεδο η προεκλογική περίοδος.
-Είδαμε πάλι τα απίστευτα Λούλα μου. Πού τις βρήκαν όλες αυτές και τις έβγαζαν στα παράθυρα;
-Να τις εκπαραθυρώσω ήθελα.
-Ευτυχώς Λούλα μου, έχω κι εκείνο το χρυσό παιδί στην εταιρία δημοσκοπήσεων και μου λέει τα ποσοστά.
-Για πες καλέ Κατίνα;
-Αχ, δεν μπορώ, μην με πιέσεις. Ο νόμος το απαγορεύει. Ένα ταψί μουσακά του φτιάχνω για να τον καλοπιάσω να μου τα πει.
-Δε μου λες κουκλίτσα μου, εσύ τί θα ψηφίσεις;
-Κοίτα να δεις. Έχω πολύ αμφιταλαντευτεί πού πρέπει να την ρίξω...
-Στην τρύπα να την ρίξεις. Θα σου κάνει νόημα ο δικαστικός αντιπρόσωπος.
-Βρε ναι. Αλλά τί να έχει μέσα δεν ξέρω.
-Ε, καλά τόσο καιρό τί παρακολουθούσες;
-Την προεκλογική περίοδο.
-Ναι, την προεκλογική περίοδο βρε Κατίνα, αλλά δεν αποφάσισες τί θα ψηφίσεις;
-Ε...αποφάσισα.
-Και γιατί δε μου το λες;
-Εκτός του ότι είναι μυστικό, με πονοκεφαλιάσανε τόσο πολύ όλοι και βαρέθηκα τη ζωή μου...
-Εγώ να δεις.
-Λούλα;
-Κατινα;
-Ένα θα σου πω. Νομίζω ότι ζούμε σε μια χώρα χωρίς επίπεδο.
-Με πολλούς ανεγκέφαλους, απαίδευτους και άξεστους.
-Αχ...
-Και βαχ.
-Τί να πω;
-Τίποτα. Να ψηφίσεις αυτό που σου λέει η συνείδησή σου και το μυαλό σου.

P.S. 1 Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις είναι φανταστική.
P.S. 2 Επιτέλους σιγή μέχρι την κάλπη.

P.S. 3 Αναρωτιέμαι αν αυτή η χώρα έχει συνείδηση. Ναι, ρητορική είναι η αναρώτηση.

9 σχόλια:

Artanis είπε...

Αχα,χα,χα,χα,χα, "οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις είναι φανταστική"...
Έγραψες...
Φιλιά πολλά, καλό μήνα, καλό Σ/Κ, καλά όλα...

Hfaistiwnas είπε...

Έλα ντε... αυτό της λείπει..

One of the people είπε...

@ Artanis. Thank u! Καλο μηνα...

@ Hfaistiwnas. Και οχι μονο αυτο...bonjour!

ProFyLaKtiKo είπε...

άντε με το καλό να τη ρίξουμε.. στην τρύπα :)

One of the people είπε...

Στην τρύπα διαβάζω και σκέφτομαι ότι άμα ανοίξει η τρύπα, η επονομαζόμενη και οπή, θα μας φάει η μαρμάγκα.

SK είπε...

Καλή τύχη και καλή φώτηση όλοι εσείς που ψηφίζετε!

One of the people είπε...

Ωραίο αυτό το Καλή Φώτηση! Αμήν!

DaisyCrazy είπε...

καλά τα λένε αλλά ποιος τις ακούει...

αλλάζει ο μανωλιός και βάζει τα ρούχα αλλιώς κάθε τόσα χρόνια...

εννοείται ότι οποιαδήποτε ομοιότητα με αληθινά πρόσωπα και καταστάσεις είναι άκρως συμπτωματική :Ρ

One of the people είπε...

Dorothy, χαιρομαι που σ' αρεσει...