17.7.10

Ανακαινίζω

Δε βαριέσαι είπα στον εαυτό μου. Πώς θα περάσει το καλοκαίρι; Μόνο δουλεύοντας; Διάθεση για πολλά πολλά δεν έχω, οπότε είπα να γκρεμίσω και να ξαναχτίσω. Στην αρχή ήθελα να τα αλλάξω όλα. Μετά είδα ότι και αυτό το βαριέμαι. Έκανα τις σχετικές εκπτώσεις. Και τώρα αποφάσισα να προχωρήσω σε μια ανακαίνιση στα μέτρα μου. Τόσο όσο να μου φύγει ο καημός. Κι έτσι λοιπόν έχω χαθεί στον υπέροχο κόσμο του design. Δευτέρα πρωί ξεκινά η ανακαίνιση και εγώ είμαι με ένα laptop στο βομβαρδισμένο τοπίο και χάνομαι ανάμεσα σε καναπέδες, τραπέζια, χρώματα, κρεβάτια. Σχέδια στο χαρτί, μετρώντας τοίχους, αποστάσεις και λοιπές ιστορίες. Κι επειδή αυτό το βρίσκω απίθανα δημιουργικό ένιωσα για μια στιγμή μια χαρά Τη χαρά που τόσο καιρό με όλα όσα συμβαίνουν γύρω μου -βλ. δουλειά- έχω ξεχάσει.

P.S. 1 Τα resolutions του καλοκαιριού πάντα μου πήγαιναν καλύτερα.
P.S. 2 Θέλω κι αυτά να τα βάλω σ' ένα χαρτί επιτέλους.
P.S. 3 Ζήτω ο μινιμαλισμός. Μ' αρέσει καλύτερα άδειο το σπίτι.
P.S. 4 Γκρι στους τοίχους. Πώς σου φαίνεται;

12 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Μπράβο μπράβο!
Γκρι λίγο βαρύ δεν είναι; Γούστα είναι αυτά όμως! :)
Καλή υπομονή!!

Leviathan είπε...

emena pali to spiti mou einai gemaaaaaato :) kalo ksimeroma!

Ανώνυμος είπε...

Γκρι. Μ'αρέσει, γιατί το βλέπω με πράσινα μαξιλάρια, καφέ λινά ριχτάρια και γαλάζιες κουρτίνες... ναι, γκρι λοιπόν. Καλή συνέχεια και καλά ξέτελα που λέμε και στο τόπο μου.

g for george είπε...

Εγώ αντιθέτως (επειδή δεν μπορώ να ανακαινίσω για συγκεκριμένους λόγους) κάθομαι και κοιτάζω σάιτς διακόσμησης.. κάτι είναι και αυτό.

Το αγαπημένο μου στυλ είναι επίσης το μινιμαλιστικό. Εντελώς.

Athanasios Int είπε...

ναι στο minimal αλλα εγω εχω πολλα πραγματα γιατι εμενα πριν στο 3πλασιο σπιτι απ οτι τωρα οποτε δεν ειναι αδειο σιγουρα!οσο για το γκρι στους τοιχους ....αμεεεεε εως και σκουρο καφε i love dead colours αλλα ειναι θεμα συνδοιασμου!και οχι μονο ανακαινιζω....γκρεμιζω και κανω παραθυρο τεραστιο...βαζω τεντα και απειρα φυτα στην θεα μου...

One of the people είπε...

@ leviathan. Αδειασε το! Lol!

@ writersbloc. Μέχρι το πράσινο καλά το πήγες. Μετά κάπου μου το μπέρδεψες με το λονδρέζινο κιτς της βασιλείας και μου το χαλασες. Χαχαχα.

@ G. Δες οπωσδηποτε το mocoloco.

@ hug. Να το συζητησουμε κι αλλο το θεμα με το παραθυρο. Μ' αρεσει.

mahler76 είπε...

το γκρί είναι μάστ

ProFyLaKtiKo είπε...

Το γκρι είναι καλό, αλλά εγώ πάντα απωθημένο είχα να έχω και ένα δωμάτιο με κάθε τοίχο και άλλο χρώμα.

UrbanTulip είπε...

Μ αρέσει αυτή η διάθεση!
Αγαπώ το γκρι, πάει τέλεια με λεπτομέρειες σε πιο έντονα χρώματα.

Αγαπώ και σένα που μου ακούγεσαι καλά.



φιλί

Artanis είπε...

Όχι γκρι βρε καλό μου στους τοίχους, εκτός κι αν είναι ανοιχτό γκρι και παίζεις με φωτοσκιάσεις...
Το άδειο σπίτι μ'αρέσει κι εμένα...
Αν είναι και μεγάλο σαν γήπεδο, ακόμα καλύτερα!

DaisyCrazy είπε...

γκρι στους τοίχους; πολύ σισυ-σπιτι-απ'την-αρχή μου κάνει. αν το βλεπες θα πρόσεχες ότι δεν έχει αφήσει σπίτι να μην το βάψει γκρι. τι λύσσα κακιά κι αυτή;!

καλά κάνεις κι ανακαινίζεις. θα κάνεις μια νέα αρχή που ελπίζω να σ'ανανεώσει και να σε βγάλει απ'τη βαρεμάρα που λες πως νιώθεις.

καλά να πάνε όλα και όμορφο καλοκαίρι να περάσεις! :)

υγ. γιατί δεν καλείς την τουλίπα που θέλει να'ρθει αθήνα να σε βοηθήσει;

the boy with the arab strap είπε...

gri telio !!!