8.3.11

η στιγμή

Υπάρχει πάντα στη ζωή μια στιγμή που κάνει τη διαφορά. Μια στιγμή η οποία σε κάνει πιο μεγάλο. Πιο ώριμο. Πιο σπουδαίο. Πιο σημαντικό. Πιο εσένα. Ακόμα και πιο άνθρωπο. Κι αυτή δεν είναι άλλη από τη στιγμή που αποφασίζεις να μην ξεπουληθείς. Να μείνεις ακέραιος. Να είσαι εσύ. Ακόμα κι αν πρέπει να πεις όχι σε χρήμα ή/και δόξα. Αυτή η στιγμή σε ωριμάζει. Αυτή η στιγμή είναι το ζητούμενο για μένα. Να μπορώ να την διακρίνω κάθε φορά που θα έρχεται. Και όταν θα φεύγει να είμαι πιο άνθρωπος. Να είμαι εγώ. Να μπορώ να κάθομαι μπροστά σε μια οθόνη υπολογιστή και να γράφω ελεύθερος ένα τέτοιο post. Όπως κάνω απόψε. Να είναι λευκή η συνείδησή μου. Και να τα έχω καλά με μένα.

12 σχόλια:

.......marmarigi....... είπε...

δεν ειναι κι ευκολο να μπορεις να διακρινεις αυτη τη στιγμη , αλλα οταν συμβαινει αξιζει .

One of the people είπε...

Aξίζει, δε λες τίποτα.

Hfaistiwnas είπε...

Χρειάζεται δύναμη και κουράγιο να απαρνηθείς κάποια πράγματα..
Τουλάχιστον κέρδισες την αξιοπρέπεια σου!!
Καλό βράδυ!

One of the people είπε...

Γιούπι. Καληνύχτα boy!

DaisyCrazy είπε...

'να τα έχω καλά με μένα'

αυτό κι αν είναι σημαντικό. απ'τα σημαντικότερα. γιατί με τον εαυτό μας πρέπει να ζήσουμε. τους άλλους μπορούμε να τους αποφύγουμε!
μπράβο σου και πάντα τέτοια!! :)

One of the people είπε...

thanks Daisy!

Το Λαγωνικό είπε...

Σου εύχομαι να έχεις πάντα τη δύναμη να παραμείνεις έτσι, Άνθρωπος.

One of the people είπε...

Από το στόμα σου και ...

g for george είπε...

Να μπορείς να ξυπνάς το πρωί, να κοιτάζεσαι στον καθρέπτη καθώς πλένεις το πρόσωπό σου και να νοιώθεις ακόμα ο εαυτός σου.

One of the people είπε...

Yeap G!!! προσυπογράφω.

Leviathan είπε...

pada na eisai etsi! kali evdomada! :)

One of the people είπε...

Πάντα; Πάντα!!