11.9.08

Χωρίς λόγο

Aγαπημένο μου blog,

κανονικά απόψε έπρεπε να είμαι χαρούμενος. Σήμερα έκανα ένα μικρό όνειρο πραγματικότητα. Παρήγγειλα μια brand new μηχανή. Είναι συμβολική αυτή η κίνηση, αφού νιώθω ότι είναι το πρώτο mid year resolution μου που πραγματοποιώ. Και το δεύτερο μπορώ να σου πω ότι το έχω δρομολογήσει. Επίσης απόψε έζησα μια εικονική πραγματικότητα, έμαθα περισσότερα πράγματα για το ρέικι , αποφάσισα πως κάποιος άνθρωπος το ΄χει παρακάνει και δεν θα ξανασχοληθω, επίσης κάποιος άλλος δεν ξέρει τι θέλει, πήρα πολύ καλές κριτικές για τη δουλειά μου, μίλησα με τους φίλους μου, θύμωσα με τον πρώην μιας φίλης μου και γύρισα αργά σπίτι με μια coke zero στο χέρι. Κι όμως μετά από μια γεμάτη ημέρα νιώθω άδειος. Γιατί;

P.S.1 Αυτό είναι ένα post χωρίς ουσιαστικό λόγο.
P.S.2 Τώρα, θα ήθελα να μοιραστώ κάποια κομμάτια της ζωής μου. Δε μ' αρέσει να οδηγώ μόνος στις 2 τη νύχτα στην Κηφισίας.
P.S.3 Μπορείς να με βγάλεις από το μυαλό σου; Όσο με κρατάς εκεί, σε κρατάω κι εγώ και δεν οδηγεί πουθενά. Ή έλα ξανά ή φύγε. Κάνε κάτι όμως.

Δεν υπάρχουν σχόλια: