20.9.08

το τρακάρισμα

Είσαι ακινητοποιημένος στην κίνηση και ξαφνικά κάποιος αποφασίζει ότι δεν υπάρχεις δίπλα του και ότι μπορεί να παρκάρει πάνω σου. Ήταν πολύ δύσκολη αυτή η εβδομάδα για να τελειώσει με ένα τρακάρισμα, αλλά έτσι κι έγινε. Ήταν ακριβώς ότι μου έλειπε. Νόμιζα ότι πρωταγωνίστησα πάλι σε έναν εφιάλτη. Κι όμως σήμερα που ξύπνησα είδα τα σημάδια στο αυτοκίνητό μου, σκέφτηκα όλα όσα συνέβησαν από την προηγούμενη Δευτέρα και ένιωσα να πνίγομαι. Καλά του έκανα και τον έβρισα. Και δεν μου έφυγε κι ο θυμός, αλλά ο ρόλος αυτό επέβαλε. Ήταν ένας απίστευτος ατζαμής και μετά συγχωρήσεως gay, από εκείνους που δεν αντέχεις ούτε δευτερόλεπτο. Με κοίταζε σα ξερολούκουμο, όσο περιμέναμε την Τροχαία, που ποτέ δεν ήρθε. Χάθηκε ο κόσμος να πέσω σε έναν "άλλου τύπου" gay άνθρωπο; Να πω τουλάχιστον ότι επιτέλους συμβαίνουν και σωστά πράγματα σ' αυτή την πόλη. Αλλά να μου πεις, αν ήταν άλλος, αυτός που εγώ ψάχνω θα ήξερε να οδηγεί και δεν θα είχε παρκάρει πάνω μου. Οπότε τσάμπα η σκέψη. Έδωσα πάλι παράσταση χθες. Και δεν μ' αρέσουν καθόλου αυτά τα μπλεξίματα. Έχω ήδη πολλά να κάνω και πολλά να λύσω, κι η βροχή δεν ξεπλένει όσα συνέβησαν. Την επόμενη φορά που θα αποφασίσεις να με τρακάρεις, τουλάχιστον ας είσαι κούκλος κι έτοιμος για όλα. Αλλιώς μην πεις στον κόπο. Δεν έχεις ελπίδα. Θέλω σκηνικό από αμερικάνικο σίριαλ, όχι ελληνικές αντιγραφές.

7 σχόλια:

tovenito είπε...

αυτές οι αμερικανιές μας έχουν καταστρέψει! χεχε!
η επόμενη βδομάδα να είναι πολύ πολύ καλύτερη!

Spacie είπε...

κι εγώ που πίστευα ότι όλα πάνε μαγικά σ'αυτή την πόλη..

Λουλούδι είπε...

Τα δυσκολα περασαν,αισιοδοξια λοιπον,καλη επομενη εβδομαδα!

Leviathan είπε...

8etiki skepsi kai ola 8a pane pros to kalitero!kalo mesimeri!!!

turigr είπε...

Ποτέ δεν ξέρεις από που θα σου 'ρθει. Εγώ πάντως ξέρω κάποιον που γνώρισε τον έρωτα της ζωής του σε ατύχημα (το έχω ήδη αφηγηθεί). Όμως αυτά είναι σπάνια και καλά θα κάνεις να το βγάλεις από το μυαλό σου! Εύχομαι όλα να πάνε καλά από τώρα και στο εξής.

One of the people είπε...

Λες ο τύπος που έπεσε επάνω μου, να το έχει σύστημα και να τρακάρει κόσμο, με την ελπίδα ότι θα βρει τον έρωτα...Μακριά από εμάς...

UrbanTulip είπε...

χα χα σορι βρε αγαπη μου, αλλα ήταν αστείο το σκηνικο. δεν φτανει που σε τρακαρε, ηταν και της κακιάς ώρας.

ελα μην ανησυχεις, flow